روز ولنتاین بهترین زمان از سال است تا به کسی که دوستش دارید، عشق و علاقه خود را نشان دهید و سبد گل ولنتاین یکی از بهترین راه‌ها برای این ابراز علاقه است.

روز 14 فوریه، یعنی همان روز ولنتاین صرفاً روزی نیست که صبح از خواب بیدار شوید و کارهای معمول روزانه خود را انجام دهید. این روزی است که فرصتی برای جشن گرفتن عشق، اشتیاق، محبت یا تحسین با یک شخص خاص در زندگی شما فراهم می‌کند.

روز ولنتاین روز خاصی است که همه مایلند آن را به بهترین شکل خاص جشن بگیرند، در یک مکان خاص، در یک زمان خاص و با یک شخص خاص. اما رمانتیک‌ترین هدیه چیست؟ جواب سبد گل است، اما در ادامه در باره این موضوع بیشتر توضیح می‌دهیم.

چرا گل بهترین هدیه برای ولنتاین است؟

تفاوتی ندارد که هدیه شما چیست، در این روز بسیاری از افراد کارت، شکلات، نامه و سایر هدایای عاشقانه ولنتاین را به همسر یا شریک زندگی خود هدیه می‌دهند. برخی حتی ممکن است تا آنجا پیش بروند که یک قرار شام رمانتیک را در مکانی با دکوراسیون خوب ترتیب دهند. اما قرن‌هاست که ارسال گل در کنار دیگر هدایای شگفت‌انگیز ولنتاین راهی برای ارسال و ابراز عشق، اشتیاق و تحسین است. . یکی از بهترین روش‌های هدیه دادن گل، یک سبد گل ولنتاین است که راهی شیک، زیبا و برازنده برای هدیه دادن به عشق زندگیتان است.

گل‌ها جز حیاتی طبیعت و زندگی هر انسانی هستند. زیبایی گل‌ها زندگی و معنای واقعی زنده بودن را به ما یادآوری می‌کنند. به همین دلیل هم ما در مناسبت‌های خاص مانند ولنتاین برای عزیزانمان گل می فرستیم زیرا احساسات عاشقانه و خاص را تقویت می‌کند.

بهترین انتخاب گل برای ولنتاین کدام است؟

معنای هر گل و هدیه ولنتاین بر اساس اسطوره‌های مختلف یا افسانه‌های عاشقانه مطرح شده است. اگر در مورد انتخاب نوع گل‌ها برای یک سبد گل ارزان و شیک بی‌اطلاع هستید، شادی گل اینجا است تا به شما کمک کند. پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه این راهنما همراه ما باشید:

  1. نرگس نماد عشق بی قید و شرط و ابدی است. در نتیجه باکس گل خاتم نرگس از انتخاب‌های خوب برای این روز است.
باکس گل خاتم نرگس
باکس گل خاتم نرگس
  1. باکس گل ویژه ولنتاین از دیگر پیشنهادات برای این روز است، این باکس به جز گل‌های رز، اجزای دیگری هم با یک دیزاین زیبا دارد که از آن هدیه‌ای بی‌نظیر می‌سازد.
باکس گل ویژه ولنتاین
باکس گل ویژه ولنتاین

 

  1. گل آلسترومریا انتخاب خوبی است و سبد گل آلستر صورتی و داوودی سفید و سرخابی نیز ترکیب رنگی زیبا برای سبد گل ولنتاین می‌سازد.
سبد گل آلستر صورتی و داوودی سفید و سرخابی
سبد گل آلستر صورتی و داوودی سفید و سرخابی

 

  1. اگر به دنبال یک سبد گل بزرگ و لاکچری هستید می‌توانید  را انتخاب کنید که گلی بزرگ و زیبا برای هدیه دادن به معشوق‌تان است.
سبد گل شامل آنتوریم میخک داودی آنومان
سبد گل شامل آنتوریم میخک داودی آنومان
  1. باکس شیشه ای گل رز یک انتخاب رمانتیک و عاشقانه است که 13 شاخه گل رز را با دیزاینی زیبا و قیمتی مناسب برای شما آماده می‌کند.
باکس شیشه ای گل رز
باکس شیشه ای گل رز

چه چیزهای دیگری همراه سبد گل ولنتاین تهیه کنم؟

سبد گل برای ولنتاین راهی رمانتیک برای ابراز علاقه است. حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که ابراز علاقه برای شما سخت است و یا زمان محدودی دارید و آنقدر مشغول هستید که نمی توانید در این روز مهم کنار همسر یا شریک عاطفی خود باشید، سفارش اینترنتی گل و هدیه به شما کمک می‌کند. اما در کنار گل چه چیزهای دیگری هم سفارش دهید؟

  • باکس گل و شکلات معمولا در روز ولنتاین در کنار یکدیگر هستند، شکلات یکی دیگر از هدیه‌های مرسوم در این روز است.
  • عروسک‌های پولیشی بامزه، مخصوصا خرس‌های پولیشی هم راه خوبی برای به دست آوردن دل معشوق‌تان هستند.
  • اگر بودجه بیشتری دارید، می‌توانید هدایای دیگری هم بر اساس بودجه خود همراه موارد بالا کنید، مثلا گجت‌های مختلف، یا لباس، یا لوازم آرایش، یا عطر و…

به خاطر داشته باشید که هر رابطه برای تقویت و باقی ماندن در روزهای سخت، نیاز به چنین فرصت‌هایی برای ابراز علاقه دارد، تفاوتی ندارد که یک شاخه گل برای هدیه دادن دارید، یا هدایایی گرانقیمت تدارک دیده‌اید، اما به یاد داشته باشد که این روز راه خوبی برای ایجاد حسی خاص در معشوق‌تان هست، تا به او یادآوری کنید که همواره به یاد او و عشقش هستید. اگر شما بیش از حد شلوغ باشید و شریک خود را نادیده بگیرید، این اتفاق می‌تواند آسیب‌هایی به رابطه شما وارد کند که حتی شما نمی‌توانید آن را تصور کنید.

سفارش گل ولنتاین

افراد به سفارش آنلاین گل تمایل دارند، چون می‌توانند در مدتی کوتاه و از فاصله دور گل مورد نظر را برای معشوق خود تهیه کنند و آن را به محل کار یا زندگی اون بفرستند و با این روش اون را غافلگیر کنند. درست است که ولنتاین روزی برای ابراز علاقه به عشق زندگی‌تان است، اما معمولا خانم‌ها بیشتر از آقایان از این جشن و هدیه لذت می‌برند.

به خاطر داشته باشید که سورپرایز ولنتاین شما بدون گل هرگز کامل نخواهد شد، شادی گل اینجاست که راه حلی برای پیدا کردن سبد گل بی‌نظیر به شما ارائه دهد. پس اگر به دنبال قیمت سبد گل ولنتاین هستید، از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

09378346151