قیمت سبد گل ولنتاین در روزهای نزدیک به این مناسبت از موضوعات داغ ولنتاین است که هر سال در این بازه زمانی مورد بحث قرار می‌گیرد. ولنتاین مناسبت عاشقانه‌ای است که در تمام دنیا جشن گرفته می‌شود. در این روز که به روز عشق معروف است، افرادی که عاشق یکدیگر هستند، هدیه‌هایی عموما با رنگ قرمز به طرف مقابل خود هدیه می‌دهند. عمده هدیه‌های روز ولنتاین عروسک، شکلات و از همه مهم‌تر گل است.

انواع گل‌های مناسب ولنتاین با قیمت مناسب را در فروشگاه شادی گل ببینید

قیمت سبد گل ولنتاین به چه موضوعاتی بستگی دارد؟

قیمت هر سبد گل بر اساس ویژگی‌هایی که دارد مشخص می‌شود. در ادامه برخی از فاکتورهای اساسی که بر روی قیمت یک سبد گل تاثیر می‌گذارند را توضیح داده‌ایم:

· حجم و تعداد گل‌های به کار رفته

دلیل این موضوع کاملا مشخص است. هر چقدر تعداد گل‌های به کار رفته بیشتر باشد و حجم بیشتری از گل‌ها در سبد استفاده شده باشد، قیمت آن هم بیشتر می‌شود.

· نوع گل‌های استفاده شده

نوع گل‌های به کار رفته بیشتر از هر موضوع دیگری بر قیمت سبد گل ولنتاین شما تاثیر می‌گذارند. برخی از گل‌ها قیمت بالاتری دارند، مانند ارکیده، برخی دیگر از گل‌ها هم هستند که معمولا قیمت مناسب‌تری دارند مثل میخک. اما موضوع دیگر فصلی است که شما در آن گل را تهیه می‌کنید. بسیاری از گل‌ها در فصل خاصی شکوفه می‌دهند، بر همین اساس در فصل شکوفه‌هایشان قیمت آنها هم کمتر است.

· مرغوبیت گل‌ها

هر چه گل‌ها تازه‌تر باشند، طراوت بیشتری دارند و ماندگای آنها هم بالاتر می‌رود. همچنین گل‌هایی که از گیاهان سالم و خوب چیده می‌شوند، مرغوب‌تر هستند و عموما قیمت بالاتری هم دارند.

چرا در نزدیک وبنتاین قیمت سبد گل ولنتاین در اکثر مغازه‌ها افزایش پیدا می‌کند؟
قیمت‌های اجناس معمولا مطابق با تقاضا تعیین می‌شود. این موضوع در مغازه‌های کوچک محلی بیشتر دیده می‌شود و از آنجایی که در روز ولنتاین تقاضای گل بالا می‌رود، قیمت عرضه گل هم افزایش پیدا می‌کند.

بالا رفتن قیمت گل در روزهای نزدیک به ولنتاین در برخی مغازه‌ها یکی از موضوعاتی است که در نقاط زیادی از جهان دیده می‌شود. اما خرید اینترنتی گل یک راه خوب برای تهیه گل به قیمت مناسب است. در ادامه به تحلیل این موضوع می‌پردازیم:

چرا خرید اینترنتی گل، انتخاب خوبی برای روز ولنتاین است؟

تصور کنید که در روز عشق، خانه و یا محل کار خود نشسته‌اید، ناگهان پیک زنگ در را می‌زند و یک سبد گل ولنتاین به شما تحویل می‌دهد. این یکی از بهترین روش‌های غافلگیری توسط عشق زندگی است. با سفارش آنلاین گل می‌توانید این حس ناب را به کسی که دوست دارید هدیه دهید. اما این تنها دلیلی نیست که بهتر است بین خرید حضوری و اینترنتی، گزینه خرید اینترنتی گل را انتخاب کنید. شادی گل به دو دلیل کلی، خرید اینترنتی گل ولنتاین را به شما پیشنهاد می‌کند:

1. قیمت سبد گل ولنتاین مناسب

در خرید آنلاین قیمت سبد گل شما مشخص است. این قیمت در همه روزها یکسان است، پس نیازی نیست به دلیل فرصت‌طلبی افرادی سودجو در روزهای پرتقاضا، مبلغی بیشتر از مبلغ اصلی سبد گل خود بپردازید.

2. تنوع بالا و امکان انتخاب گل‌ها

در روزهایی که تقاضا برای گل زیادی است، مانند روز ولنتاین، تنوع گل‌های آماده در اکثر مغازه‌ها کم می‌شود و گل‌های زیباتر را هر کسی که زودتر مراجعه کند به دست می‌آورد. به دلیل شلوغی فروشگاه‌ها هم در اکثر موارد آماده‌سازی یک سبد گل جدید زمان زیادی می‌برد و باید مدت زیادی را در یک مغازه به انتظار بمانید. اما در خرید از فروشگاه آنلاین شادی گل شما امکان انتخاب از بین گزینه‌های مختلف را خواهید داشت.

شادی گل به دلیل همکاری مستقیم با گلخانه‌ها همیشه به گل‌هایی تازه و خوب دسترسی دارد، این موضوع در روز ولنتاین که حجم درخواست برای گل‌ها بالا می‌رود اهمیت زیادی پیدا می‌کند. چرا که بسیاری از گلفروشی‌ها در این زمان به گل‌های خوب و با کیفیت دسترسی ندارند.

سفارش سبد گل ولنتاین

اگر قصد دارید تا عشق زندگی خود را با یک سبد گل زیبا در روز جهانی عشق سورپرایز کنید و در عین حال یک سبد گل زیبا و مرغوب را تهیه نمایید، اما از قیمت سبد گل ولنتاین در مغازه‌ها و تفاوت آن با روزهای عادی سال ناراضی هستید، با ما در ارتباط باشید. اما نکات زیر را هم به خاطر داشته باشید:

  • از چند روز قبل به فکر سفارش باشید. چرا که در روز ولنتاین حجم سفارشات بالا است. اگر قصد خرید یک سبد گل برای ولنتاین را دارید، از چند روز قبل سفارش خود را ثبت نمایید. برای ثبت سفارش کافی است با شماره 09378346151 تماس بگیرید.
  • امکان سفارش از شادی گل تنها برای تهرانی‌ها فعال است. از آنجایی فروشگاه فیزیکی شادی گل در تهران، نزدیکی میدان قدس واقع شده است، تنها شرایط ارسال با پیک به مشتریان تهرانی را داریم.