سبد گل ارزان و شیک

زمانی که قصد خرید یک هدیه ارزان و در عین حال مناسب و شکیل را دارید، یک سبد گل ارزان و شیک بهترین انتخاب برای شما است. از این هدیه می‌توانید برای یک رابطه احساسی، یک دوست، یک همکار، یک مدیر و… استفاده کنید و همیشه مطمئن باشید که بهترین انتخاب است.

اما با توجه به اینکه هر وقت صحبت از سبد گل می‌شود، ارقام زیاد می‌شوند، در این متن شادی گل به شما چند گل ارزان قیمت را معرفی کرده است که می‌توانید به کمک آنها یک سبد گل با قیمتی مناسب را تهیه کنید.

گل‌هایی برای سبد گل ارزان و شیک

همه گل‌ها زیبا هستند، اما نحوه آرایش و گل‌آرایی هم روی نتیجه کار تاثیر مهمی می‌گذارد. گل‌آرایی هم مانند لباس، سبک‌های جدید و از مد افتاده دارد. برای اینکه گلی مناسب داشته باشید باید برای تهیه سبدهای گل با افرادی که به سبک‌های جدید آشنایی دارند مراجعه کنید. همکاران ما در شادی گل، با آخرین متد روز گل‌های شما را تزئین می‌کنند.

اما برخی از گل‌ها قیمت کمتری نسبت به بقیه دارند. در این متن چند مورد از گل‌های ارزان قیمت را به شما معرفی می‌کنیم. البته به خاطر داشته باشید که هر گلی در فصل خود قیمت مناسب‌تری دارد، به همین دلیل هم فصل شکوفه این گل‌ها را هم معرفی کردیم.

1. گل آلسترومریا

این گل زیبا با ترکیب رنگ‌های مختلفی از سفید و زرد گرفته تا قرمز، صورتی و بنفش و یا ترکیبی از رنگ‌های مختلفی وجود دارد. در این گل، بسته به رنگ دارای معانی مختلفی است. اما شکوفه‌های زیبا همیشه به معانی شبیه دوستی، عشق و تشکر دارند. برای مثال اگر قصد دارید با یک سبد گل ارزان و شیک به کسی بگویید که «من پشت تو هستم» و یا از او برای همراهی با تشکر کنید، آلسترومریا بهترین گزینه است.

البته این گل به جز دوستی، برای معانی عاشقانه هم کاربرد دارد. از بهترین ویژگی‌های آن هم می‌توان به دوام بالا اشاره کرد.

فصل شکوفه: اواخر بهار یا اوایل تابستان

2. گل میخک

گل میخک در سبدهای گل معمولا در ترکیب با گل‌های دیگر به کار می‌روند. از آنجایی که این گل قیمت مناسبی دارد و رنگ‌های آن هم بسیار متنوع است، می‌تواند برای پر کردن سبد گل کاربرد داشته باشد.

میخک به نوعی نماد تحسین کردن است که می‌تواند برای یک دوست یا عشق به کار رود. شما از این گل می‌توانید برای یک سبد گل تولد استفاده کنید یا به کمک آن روز زن، روز مادر، روز دختر و… را تبریک بگویید.

این گل‌ها معمولاً به دلیل داشتن ساقه‌های بلند و محکم، برای آرایش سبد گل کاربرد زیادی دارند، و از جمله گل‌هایی هستند که بعد از برش، طولانی‌ترین ماندگاری را دارند. به لحاظ ظاهری هم دارای گلبرگ‌های دندانه‌دار و منحصر به فردی هستند که بافت زیبایی را به دسته گل اضافه می‌کنند. البته لازم به ذکر است که رنگ سفید این گل، برای عرض تسلیت هم کاربرد دارد.

فصل شکوفه: اواخر تابستان

3. گل داوودی

داوودی‌ها گل‌هایی پر گلبرگ و زیبا هستند که تنوع رنگی بالایی هم دارند و معمولا به صورت ترکیبی با گل‌هایی مانند رز در سبد گل ارزان و شیک کاربرد دارند. به لحاظ گل‌آرایی چون تنوع رنگی زیادی دارند، در ترکیب‌های زیادی هم استفاده می‌شود. که البته با تعداد زیاد در یک سبد گل به تنهایی هم کاربرد دارد.

گل داوودی به طور کلی نمادی از طول عمر، وفاداری، شادی و خوش‌بینی است.

فصل شکوفه: اواخر تابستان و پاییز

4. گل فریزیا

از مهم‌ترین ویژگی‌های این گل زیبا، رنگ‌های خیره‌کننده و بوی خوش آنها است. این گل در دسته گل‌ها مختلف و همینطور سبد گل ارزان و شیک کاربرد دارد. این گل در ترکیب با گل‌های ارزان قیمت دیگری مانند داوودی، صد تومانی، آلسترومریا و… هم استفاده کنید.

فریزیا معنی صداقت، پاکی و دوستی است. یک سبد گل رنگارنگ از این گل را می‌توانید برای همکار یا دوستان خود هم در نظر داشته باشید.

فصل شکوفه: بهار

5. گل گلایول

نام این گل از gladius گرفته شده است که در لاتین به معنی شمشیر است. این گل بلند، برای تزئین اقتصادی در سبد گل‌ها کاربرد زیادی دارد، البته حتما باید در ترکیب با سایر گل‌ها استفاده شود.

این گل هم در رنگ‌های مختلفی وجود دارد و نماد استقامت، ارادتمندی قوی بودن و سوگواری است. لازم به ذکر است که رنگ سفید این گل برای سبد گل‌هایی جهت عرض تسلیت بسیار پرکاربرد است.

فصل شکوفه: تابستان

شادی گل، ارزان‌تر از همه جا

بخشی از هزینه بستگی به انواع گل‌هایی دارد که انتخاب می‌کنید و در بخش بالا گل‌های ارزان‌تر را به شما معرفی کردیم. اما بخشی از هزینه‌ها در خرید سبد گل، بستگی به فروشنده دارد.

  • شادی گل یک فروشگاه آنلاین است که از این طریق، هزینه‌های مرتبط با مغازه فیزیکی را کاهش داده است.
  • نکته بعدی منابع شادی گل هستند، ما با فروشنده‌های بزرگ و شاخه‌های اصلی همکاری می‌کنیم تا گل‌هایی تازه‌تر را با قیمتی مناسب برای مشتریان خود تهیه کنیم.

در نتیجه این دو نکته می‌توانید سبد گل‌های خود را با حاشیه سود کمتری بفروشد، در نتیجه قیمت تمام شده آن برای مشتری نیز کمتر می‌شود.

شادی گل به شما کمک می‌کند تا سبد گل ارزان و شیک را بهترین کیفیت تهیه نمایید. تمامی سفارشات ما از طریق پیک برای تهران ارسال می‌شوند، برای سفارش خود، از طریق شماره 09378346151 با ما در تماس باشید.