باکس گل هدیه تولد راه خوبی برای گفتن “تولدت مبارک” است. چه کسی 5 ساله باشد و چه 85 ساله از این هدیه لذت می‌برد. با گل‌ها می‌توانید بگویید «دوستت دارم»، «به تو فکر می‌کنم»، «تو زیبا هستی» و…

بر خلاف تصور بسیاری از افراد، گل‌ها تنها برای هدیه دادن به عشق زندگی نیستند، این هدیه می‌تواند برای هر کسی با هر نوع نسبتی که با اون دارید هم مناسب باشد. مثلا یک باکس گل برای برای اقوام خود بفرستید، شاید مادر، مادربزرگ یا خواهرتان، یا حتی کی دوست صمیمی و…

آیا گل‌ها هدیه مناسبی برای تولد هستند؟

تولدها در واقع یک سنت قدیمی هستند که از یونانیان باستان آغاز شده‌اند. آنها فکر می‌کردند که به هر فرد روحی داده شده است که از روز تولد بر آنها نظارت می‌کند. تولدها راهی برای جشن گرفتن این روحیه بود. مانند بسیاری از سنت‌های یونانی، رومی‌ها پس از تسلط بر جهان، آن را ادامه دادند. در نهایت، جشن تولد بخشی از سنت در سراسر جهان شد.

هدیه برای همیشه بخشی از جشن تولد بوده است. هدایا در اصل در سنت یونانی به روح محافظ شخص ارائه می‌شد. امروزه هدایایی به عنوان جشن تولد به شخص تولد داده می‌شود و باکس گل هدیه تولد تنها یکی از راه‌های جشن تولد است.

گل‌ها می‌توانند یک هدیه تولد عالی بسازند، مخصوصا اگر گل مورد علاقه شخص مقابل باشد. درست است که می‌توانید از شخص مورد نظر بپرسید که گل مورد علاقه او چیست، اما این باعث می‌شود که غافلگیری درباره هدیه از بین برود. اما نگران نباشید، شما هنوز هم می‌توانید بدون لو دادن هدیه تولد، یک گل مناسب بخرید.

گل‌هایی مناسب تولد

اگر قصد انتخاب باکس گل هدیه تولد را دارید، بهتر است بدانید که باکس گل شما می‌تواند ترکیبی از چند گل باشد و یا تنها از یک گل تشکیل شده باشد. در ادامه به معرفی چند گل می‌پردازیم تا به کمک آنها لبخندی به لب فرد خاص در زندگی شما در روز تولدش بیاورید.

1.     لیلیوم

انواع مختلفی از لیلیوم وجود دارند. این گل‌ها نشان دهنده شادی و مثبت بودن هستند و آنها را به گل تولد ایده آل تبدیل می‌کنند. برای مادر، مادربزرگ، خواهر یا دوست خود یک دسته نیلوفر یا حتی یک گلدان لیلیوم را بفرستید و روز او را سرشار از شادی کنید. این گل معمولا در ترکیب با سایر گل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و  یک انتخاب عالی برای گل است.

2.     ارکیده

آیا گلی عجیب تر از ارکیده وجود دارد؟ ما که اینطور فکر نمی‌کنیم. ارکیده با ظاهر عجیب و غریب و خیره کننده یک لحظه خاص را برای بیننده ایجاد می‌کند و یک سورپرایز عالی برای همسر یا شخصی است که با او در ارتباط عاطفی هستید.زیبایی، ارکیده، و در رنگ‌های مختلف و زیبا وجود دارد. ارکیده یکی دیگر از انواع گل‌ها با تنوع زیاد است. اگر فرد تولدی عاشق چیزهای لوکس یا متفاوت است، پس حتما باید یک ارکیده را برای تولد به او هدیه دهید.

3.     باکس گل هدیه تولد با گل آفتابگردان

وقتی صحبت از گل آفتابگردان است، در مورد یک گل شاد و جسور که با خورشید مرتبط است صحبت می‌کنیم. بله، اندازه‌های متفاوتی برای آفتابگردان‌های مدرن وجود دارند. با این حال، این گل بیشتر با ساقه‌های بزرگ و گل‌های بزرگ زرد و سیاه دیده می‌شود. گل‌های آفتابگردان در هر اندازه یک دسته گل تولد عالی می‌سازند. این گل بیشتر با پاییز مرتبط است. بنابراین، استفاده از آن در جشن تولد پاییزی ایده آل است. پس چرا جذابیت پاییزی را در جشن تولد یکی از عزیزان خود وارد نکنید؟ همانطور که ممکن است حدس بزنید، گل آفتابگردان معانی بسیار مثبت زیادی دارد. آنها معمولاً برای نماد پرستش و وفاداری استفاده می‌شوند. چه گل خوبی برای استفاده در دسته گل تولد!

4.     گل رز

گل رز نیازی به معرفی ندارد، هرجایی که صحبت از یک لیست درباره گل‌ها باشد، رز هم حتما بین آنها وجود دارد. اما انتخاب رنگ آنها ممکن است چالش برانگیز باشد. قرمز همانطور که می‌دانید نماد عشق رمانتیک، زیبایی، احترام و اشتیاق است. اما ممکن است ندانید که رنگ سفید نشان دهنده پاکی، معصومیت و جوانی است. زرد نمادی برای شادی، دوستی و آغازهای جدید است و صورتی از قدردانی، شادی و تحسین صحبت می‌کند. رزهای زرد و صورتی گل‌های خوبی برای هدیه دادن به دوستان هستند.

تزئین گل تولد

لازم نیست فقط یک دسته گل از یک گل یا گل‌آرایی از یک نوع گل را برای باکس گل هدیه تولد انتخاب کنید. در عوض، می‌توانید چندین گل را با هم در یک دسته گل تولد ترکیب کنید. خرید گل از شادی گل راهی عالی برای دریافت گل‌آرایی‌های زیبا و مخصوص تولد است که قیمتی مناسبی هم دارند. پس بر اساس موارد ذکر شده در بخش قبلی و یا سلیقه شخص مورد نظر، گل‌ها و رنگ‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ما یک باکس گل با تازه‌ترین و مرغوب‌ترین گل‌ها را برای شما آماده کنیم.

خرید باکس گل هدیه تولد

ما در شادی گل طیف وسیعی از گل‌های مناسب و جالب برای تولد را ارائه می‌کنیم. پس اگر به دنبال خرید هدیه‌ای کمی متفاوت اما زیبا و عالی هستید، یا یک هدیه خریده‌اید اما می‌خواهید با یک گل به زیبایی آن اضافه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه شادی گل دیدن کنید و یکی از انواع گل‌ها و یا گیاهان موجود را انتخاب نمایید.

شادی گل با سال‌ها سابقه و همکاری با انواع گلفروشی‌های در سطح تهران آماده ارسال گل به شما مشتریان عزیز در سراسر تهران، با قیمت مناسب است.