یک باکس گل هدیه می‌تواند لبخند را به لب عزیزان شما بیاورد و لحظاتی ارزشمند و خاص را بسازد. طراوات و زیبایی گل‌ها آنها را به هدیه‌هایی بی‌نظیری تبدیل می‌کند که برای مناسبت‌های مختلفی مناسب هستند. درست است که عمر گل‌ها کم است، اما انتخاب گل‌هایی مرغوب و تازه، به ماندگاری بیشتر آنها کمک می‌کند، از طرفی این گل‌ها می‌توانند تا همیشه در عکس‌های مناسبت‌های مهمی مانند خواستگاری و… خودنمایی کنند و از این جهت انتخاب مجموعه‌ای که گل‌آرایی‌های زیبا و به روز ارائه می‌دهد مهم است.

شادی گل به عنوان یک مجموعه با سابقه در زمینه گل‌آرایی و فروش انواع سبد و باکس گل انواعی از بهترین چیدمان‌های گل را به شکل تاج گل، دسته گل، باکس گل، سبد گل و… ارائه می‌دهد. که با انواع مختلفی از گل‌ها از جمله رز، ارکیده، ژربرا، میخک، آلستر، لیلیوم، داودی، آنتوریم، نرگس، قلمپور و… هستند.

درست است که می‌توانید تقریبا در هر مناسبتی گل را هدیه دهید، اما در ادامه به معرفی برخی از معروف‌ترین مناسبت‌ها برای سفارش گل پرداختیم.

مناسبت‌هایی برای هدیه دادن گل

شاید صحنه زیبای هدیه دادن گل را دیده باشید، افرادی که در محل کار، در حال راه رفتن در خیابان، در رستوران و کافه و… به عزیزان خود گل هدیه می‌دهند. به جز مناسبت‌های مهمی که در زندگی هر کس یکبار اتفاق خواهند افتاد، هر سال هم فرصت‌های زیادی برای دادن یک باکس گل هدیه دارید. در زیر چند مناسبت برای دادن گل را توضیح دادیم.

1.     مناسبت‌های مربوط به ازدواج

این‌ها از آن مناسبت‌های مهم هستند که معمولا در زندگی هر فردی یک بار اتفاق می‌افتند و تا آخر عمر به خاطر خواهند ماند. در کشور ما افراد هزینه زیادی برای تهیه یک سبد گل خواستگاری یا بله برون می‌کنند. درست است که این گل‌ها عمر کوتاهی دارند اما تا همیشه در عکس‌های این مناسبت مهم حضور دارند و از همین جهت هم در انتخاب آنها معمولا توجه زیادی می‌شود.

2.     روز ولنتاین

روز ولنتاین یکی از محبوب‌ترین زمان‌ها برای هدیه دادن گل به عزیزان‌تان است. در این زمان از سال، گل فروشی سفارشات زیادی برای تحویل گل دریافت می‌کنند و از همین جهت هم سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین انتخاب خوبی است.

روز ولنتاین فقط فرصتی نیست که عاشقان با هدیه دادن گل قدردانی کنند، شما می‌توانید در این روز به بهترین دوست خود یا هر شخص دیگری که دوست دارید هم گل هدیه دهید و به او ابراز علاقه کنید. دسته گل‌های رز قرمز و صورتی معمولا در این مناسبت ارسال می‌شوند. از دیگر گل های محبوب ولنتاین می توان به گل لاله، سوسن صورتی و آلسترومریا اشاره کرد.

3.     سبد گل هدیه در قرارهای عاشقانه

هر کسی سعی می‌کند در قرارهای عاشقانه فرد مقابل را تحت تاثیر قرار دهد و چه ایده‌ای بهتر از گل‌ها برای این کار وجود دارند. با وجود اینکه ممکن است شخص گیرنده هدیه یک آقا باشد اما معمولا گل‌ها برای تحت تاثیر قرار دادن خانم‌ها خریداری می‌شوند. انواع مختلف گل ها می توانند پیام‌های مختلفی را به شخص مورد علاقه شما انتقال دهند، بنابراین شما باید عاقلانه و با فکر انتخاب کنید.

یک دسته گل ژربرا برای این است که به او بگویید عاشق لبخندش هستد، می‌توانید یک دسته گل آفتابگردان بدهید تا از او تشکر کنید. گل صد تومانی نماد عشق رمانتیک و خجالتی است، بنابراین گل‌های خوبی برای اولین قرارها هستند. از طرف دیگر، می‌توانید در اولین قرار خود، گل لاله بدهید که نشان دهنده این است که می خواهید با یک رابطه زیبا و عاشقانه را شروع کنید.

4.     تولد

می‌توانید دوست خود را در روز تولدش با گل غافلگیر کنید. تولد فرصت مناسبی برای ارسال گل به دوستان، مخصوصا خانم‌ها است. اگر روز تولد عشق زندگی‌تان است، می‌توانید همراه با دسته گل یک خرس عروسکی یا شکلات هم ارسال کنید. همچنین ارسال گل نیلوفر یا ارکیده برای تولد مادرتان هم ایده خوبی به شمار می‌رود. اما اگر رابطه شما فقط یک دوستی معمولی است شادی گل پیشنهاد می‌دهد که یک دسته گل ژربرا رنگارنگ تهیه کنید.

5.     روز مادر

روز مادر یکی دیگر از مناسبت‌های محبوب برای هدیه دادن گل است. با این روش می‌توانید جبران سال‌ها عشق و محبت مادر یا مادربزرگ خود را به جا آورید و به آنها یادآوری کنید که همواره قدردانشان هستید.

شما می‌توانید با یک دسته گل، احترام خود را نشان داده و از او قدردانی کنید. میخک‌هایی با رنگ‌های روشن بهترین گل‌آرایی برای روز مادر هستند. همچنین گل ارکیده سفید دومین گلی است که می‌توانید در این مناسبت انتخاب کنید، همچنین زنبق‌ها نیز انتخاب بسیار خوبی هستند زیرا چشم‌نواز هستند و می توانند فضای اتاق را شاد کنند.

6.     سالگرد

یک سالگرد ممکن است روز آشنایی، روز عروسی، روز عقد و… باشد که زوج‌ها می‌توانند به یاد آن روز به یکدیگر گل هدیه دهند. شما باید برای انواع مختلف سالگرد گل‌های مختلف بدهید. میخک که نماد قدرت و محبت است بهترین گل برای اولین سالگرد است. مینا نماد وفاداری است و برای زوج‌های قدیمی مناسب است. نرگس‌ها نماد شروع‌های جدید هستند و بهترین گل‌ها برای آنهایی هستند که به تازگی از یک مشکل گذر کرده‌اند. باکس گل هدیه رز هم که همیشه انتخاب مناسب به شمار می‌رود.

7.     روز معلم

در روز معلم، می‌توانید یک دسته گل به عنوان روشی برای احترام و قدردانی از کمک معلم خود بفرستید. مناسب است دانش آموزان و والدین در روز معلم برای معلمان گل بفرستند. معلمان نقش مهمی در رشد شخصیت کودک دارند. آنها نه تنها دروس مدرسه را به کودکان می‌آموزند بلکه مکرراً در کلاس درس به دانش آموزان درس زندگی می‌دهند.

سفارش آنلاین باکس گل هدیه

سفارش آنلاین گل یکی از بهترین راه‌ها برای انتخاب هدیه است، چرا که می‌توانید با دقت و در زمان کافی هدیه خود را انتخاب کرده و سفارش دهید، در نهایت یکی از راه‌های معمول برای ارسال گل‌های هدیه، انتخاب آدرس شخص هدیه گیرنده، به عنوان آدرس مقصد است و چه حرکتی دلچسب به جز ارسال گل هدیه به فردی که دوستش دارید. شما می‌توانید یک سبد گل ارزان و شیک برای عزیزان‌تان بفرستید و او را شگفت‌زده کنید.