اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا کادوهای خود را در دقیقه‌های آخر تهیه می‌کنید سفارش آنلاین گل در تهران یکی از راه‌های خوب برای تهیه هدیه است. گل‌ها به عنوان هدیه هدیه تنوع زیادی دارند و طیف گسترده‌ای از گل‌ها هستند که برای هر مناسبتی کاربرد دارند. گل‌های متنوع از میخک گرفته تا گل رز، می‌توانند در موقعیت‌های مختلف در نقش‌های مناسب حضور پیدا کنند، برای مثال از مراسم‌های سوگواری گرفته تا تولد عزیزان همگی به حضور گل نیاز دارند.

سفارش آنلاین گل یکی از بهترین راه‌های خرید هدیه است، مخصوصا در شهرهای بزرگی مانند تهران که همیشه با ترافیک روبرو هستند. با امکان سفارش گل از طریق سایت و یا به صورت تلفنی شما راه حلی آسان برای تهیه یک هدیه زیبا دارید. تنها کافی است که سفارش خود را ثبت کنید و سپس درب منزل تحویل بگیرید. حتی شما می‌توانید به جای آدرس خانه خود، آدرس شخصی که قرار است هدیه را دریافت کند را بدهید. به این صورت دسته گل، سبد گل و یا باکس گل هدیه شما به درب منزل شخص مورد نظرتان ارسال می‌گردد. آن شخص ممکن است یکی از دوستان شما باشید یا از اعضای خانواده و یا عشق زندگی شما، در هر صورت آن شخص یک سورپرایز ویژه را تجربه خواهد کرد.

روش سفارش آنلاین گل در تهران

اگر به سفارش آنلاین گل نیاز دارید و قصد دارید ظرف امروز یا فردا آن را تحویل بگیرید، شادی گل انتخابی خوب و مطمئن برای شما است. برای این منظور مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  1. تفاوتی ندارد که سفارش سبد گل خواستگاری است، یا یک سبد گل برای تولد. قبل از آن بهتر است حدود قیمتی خود را مشخص کنید و با یک پیش‌زمینه به ادامه مراحل بپردازید.
  2. انتخاب گل‌آرایی یکی از مراحل سخت است. شاید گل‌های مورد علاقه شخص مورد نظر خود را بشناسید، در این صورت می‌توانید از گل‌آرایی‌هایی که شامل آن گل مخصوص هستند انتخاب کنید. ممکن است یک طیف رنگی خاص مد نظر داشته باشید، که می‌توانید گل‌هایی با رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. اگر برای انتخاب و تصمیم‌گیری مشکل دارید، ما نمونه‌های متنوعی در فروشگاه شادی گل و اینستاگرام شادی گل داریم که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.
  4. در مرحله بعدی می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید و یا با شماره تلفن 09378346151 به صورت تماس تلفنی یا پیام متنی در واتساپ تماس حاصل فرمایید.
  5. بعد از ثبت سفارش کافی است منتظر باشید تا گل شما در زمان تعیین شده به دست شما برسد.

نکاتی که برای خرید گل باید مد نظر داشته باشید

گل‌های رنگارنگ و زیبا ایده خوبی برای هدیه به شمار می‌روند. شما می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف از قابلیت سفارش آنلاین گل در تهران که توسط مجموعه شادی گل ارائه می‌شود استفاده کنید. گل‌هایی شاداب و تازه که با طراوت در با چیدمان و گل‌آرایی زیبا در یک دسته گل قرار می‌گیرند. اما نکاتی هستند که برای ثبت این سفارش باید مد نظر داشته باشید:

  • اگر برای مناسبت‌هایی مانند ولنتاین، روز مادر، روز پدر، اعیاد معروف و… قصد سفارش گل را دارید، برای دریافت خدمات بهتر به شما پیشنهاد می‌کنیم که از چند روز قبل با ما هماهنگ کنید. سفارش‌های دقیقه آخری برای این روزها پیشنهاد نمی‌شوند.
  • توجه داشته باشید که شادی گل تنها امکان ارسال گل به مناطق مختلف شهر تهران را دارد و فعلا خدماتی برای سایر شهرهای ایران ندارد.
  • این موضوع که چه گلی را انتخاب کنید مسئله‌ای شخصی است، اما شادی گل به عنوان یک متخصص در امور گل‌ها به شما پیشنهاد می‌کند که در انتخاب نوع گل‌ها توجه کافی داشته باشید. برای مثال یک دسته گل رنگی برای مناسبت‌های سوگواری مناسب نیست. برخی از گل‌ها مانند گلایل جایی در یک سبد گل لاکچری ندارد. همچنین برای هدیه دادن به یک دوست ساده و یا همکار، یک باکس رز قرمز انتخاب شایسته‌ای نمی‌باشد.

چرا خرید آنلاین گل انتخاب خوبی است؟

قبل از هرچیزی به شما اطمینان می‌دهیم که شادی گل با چندین شعبه فیزیکی در مناطق مختلف تهران، یکی از بهترین روش‌های سفارش آنلاین گل در تهران است، چرا که امکان سفارش گل‌ها و شکوفه‌های با طراوت، تازه و مرغوب را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما ایجاد می‌کند.

پس اگر قصد خرید یک هدیه لحظه آخری را دارید و می‌خواهید برای امروز یا فردا گل‌های خود را تحویل بگیرید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم. قیمت‌های ما در شادی گل یکی از ویژگی‌های رقابتی است و کمک می‌کنیم تا به گل‌هایی زیبا و خوب با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید.

خرید آنلاین گل آسان است و ما در تلاشیم تا با تهیه و ارائه انواع گل‌‌آرایی نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم. کافی است که از مجموعه کارهای ما در اینستاگرام و یا فروشگاه دیدن کنید و نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید. چرا که هدف ما رضایت 100 درصدی مشتریان است. به همین منظور قابلیت ارسال رایگان را نیز فعال کرده‌ایم. شما تنها یک تماس با سبد گل، باکس گل و یا دسته گل مورد نظر خود فاصله دارید. پس همین حالا تماس بگیرید.

شماره تلفن سفارش 09378346151