یک سبد گل لاکچری با گل‌آرایی زیبا و منحصر به فرد زیباترین راه برای جشن گرفتن هر مناسبتی است. گل‌ها همیشه به عنوان خاص‌ترین هدیه مورد توجه بوده‌اند. بهترین قسمت خرید آنلاین سبد گل ولنتاین و یا هر مناسب دیگری و ارسال یا هدیه دادن آن، این است که کمک می‌کند تا ناگفته‌های زیادی را به عزیزان‌تان بگویید و همچنین می‌توانید برای هر مناسبتی از این ایده هدیه استفاده کنید.

اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین خرید گل هستند، انتخاب‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند و انتخاب بهترین آنها می‌تواند برای شما کار سختی باشد. پس اگر قصد خرید سبد گل ارزان و شیک را دارید،  شادی گل بهترین و معتبرترین فروشگاه آنلاین در این زمینه است که می‌تواند یک تصمیم خوب و مطمئن برای شما باشد. با دیدار از فروشگاه شادی گل و یا صفحه اینستاگرام شادی گل می‌توانید انواع کارهای ما را ببینید.

مجموعه شادی گل همواره به عنوان یک فروشنده آنلاین گل‌هایی باکیفیت، زیبا و با قیمتی مناسب شناخته شده است و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیر در محدوده تهران می‌باشد.

سفارش آنلاین سبد گل لاکچری در تهران

اگر به دنبال یک گل‌آرایی خاص برای ابراز عشق هستید و یا برای آرزوی سلامتی یک بیمار قصد سفارش گل را دارید، و یا برای تبریک روز مادر به دنبال خرید گل خوب هستید شادی گل یک فروشگاه گل است که در آن شما می‌توانید از بین انبوهی از سبدهای گل زیبا و دلپذیر برای انتقال احساسات و عواطف خود استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و جزئبات سفارشی که مد نظر دارید را مانند قیمت یا نوع گل‌ها را توضیح دهید و یک پیشنهاد زیبا از ما دریافت کنید و همه این‌ها به قیمتی بسیار مناسب و عالی در دسترس شماست.

مزیت بزرگ شادی گل، به جز زیبایی گل‌آرایی‌ها و قیمت‌های مناسب، راحتی کار شماست. دیگری نیازی نیست در روزهای به خصوص که اکثر گل‌فروشی‌ها شلوغ هستند و ترافیک سنگینی هم در خیابان‌ها هست زمان خود را هدر دهید، با فروشگاه آنلاین شادی گل می‌توانید تنها با یک تماس و یا چند کلیک گل مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید.

چرا خرید آنلاین سبد گل ایده خوبی است؟

مجموعه شادی گل به عنوان یک فروشنده آنلاین و حضوری گل، گزینه آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهد. در واقع شادی گل چند شعبه در سطح تهران دارد، اما برای سفارش سبد گل لاکچریريال گزینه آنلاین برای بسیاری از افراد مناسب‌تر است که در ادامه به توضیح دقیق این دلایل می‌پردازیم:

1.     امکان انتخاب از چند روز جلوتر

اگر برای مناسبتی خاصی به دنبال خرید گل هستید، مانند خرید سبد گل بله برون یا خواستگاری، می‌توانید از چند روز جلوتر به خوبی بررسی کنید و با هماهنگی با کارشناسان ما بهترین گزینه را انتخاب نمایید. این امر تا حد زیادی از استرس‌های روز‌های مهم شما می‌کاهد و کار شما را راحت‌تر می‌کند.

2.     قیمت مناسب

همه ما به دنبال خرید اجناسی بهتر با قیمت مناسب‌تر هستیم، خرید آنلاین گل از شادی گل به شما این امکان را می‌دهد تا گل‌هایی مرغوب و زیبا را با بهترین قیمت بازار تهیه کنید.

3.     بهترین انتخاب برای روزهای شلوغ

در روزهایی خاص مانند روز ولنتاین، روز مادر، روزهای عید و… همه گلفروشی‌ها شلوغ هستند، قیمت‌ها بالاتر از حد نرمال است و همچنین پیدا کردن یک گل زیبا و با کیفیت سخت است. در چنین شرایطی خرید آنلاین یک سبد گل لاکچری بهترین انتخاب است. برای این منظور می‌توانید از 1 یا 2 روز قبل نسبت به سفارش گل مورد نظر خود اقدام کنید و در روز تعیین شده سفارش را درب منزل دریافت کنید.

4.     تحویل سریع

از نقاط قوت شادی گل امکان تحویل سریع در روزهای عادی است، کافی است سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

5.     تنوع در انتخاب

در گل فروش‌ها گزینه‌های انتخابی شما محدود هستند، چرا که معمولا تنها چند نمونه آماده وجود دارد. ممکن است نوع خاصی از گل‌آرایی را توضیح دهید اما منظور شما به درستی منتقل نشود و نتیجه دلخواه خود را دریافت نکنید. اما وجود نمونه در فروش آنلاین و سفارش از روی آن تمامی این مشکلات را برطرف می‌کند و رنج متنوعی از انتخاب‌ها را پیش پای شما قرار می‌دهد.

6.     ارسال رایگان در شادی گل

در شادی گل ارسال شما رایگان است، همین امر تا حد زیادی هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. فرض کنید برای خرید یک سبد گل باید زمان زیادی را صرف کنید، با تاکسی با ماشین شخصی خود را به مغازه گلفروشی برسانید، در حالی که تنها هزینه شما در خرید آنلاین، هزینه اینترنت است که در مقایسه با هزینه‌های رفت‌وآمد اصلا به حساب نمی‌آید.

پاسخ به برخی از سوالات در زمینه خرید آنلاین گل

در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است در زمینه خرید یک سبد گل لاکچری یا هر نوع گل‌آرایی دیگری برای شما ایجاد شود پاسخ می‌دهیم.

سوال: چه نوع گل‌هایی را می‌توانم سفارش دهم؟

پاسخ: شما می‌توانید در هر طیف رنگی که دوست داری از جلمه قرمز، صورتی، بنفش، سفید، زرد، آبی و نارنجی انواع مختلفی از گل‌ها را سفارش دهید. نمونه‌های زیادی از گل‌ها از سبد گل ولنتاین گرفته تا خواستگاری و… در فروشگاه ما موجود هستند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

سوال: آیا شما گلدان با گل واقعی هم می‌فروشید؟

پاسخ: بله؛ شادی گل انواع متنوعی از گلدان‌ها با گیاهان واقعی هم در فروشگاه خود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و سفارش دهید..

سوال: آیا می‌توانم گل‌ها را خودم انتخاب کنم؟

پاسخ: بله، این امکان را دارید. برای انتخاب بهتر می‌توانید انواع گل‌آرایی‌هایی که در سایت و اینستاگرام شادی گل وجود دارند را ببینید و انتخاب خود را نهایی کنید.

سوال: آیا می توانم هدایای دیگری را نیز با یک سبد گل اضافه کنم؟

پاسخ: بله، ما گزینه‌های مختلفی برای اضافه کردن به سبد گل شما داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما در ارتباط باشید.

 

سوال: برای سفارش سبد گل لاکچری از فروشگاه شادی گل، چه کار کنم؟

می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین در فروشگاه شادی گل ثبت کنید، یا از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتساپ با شماره 09378346151 در ارتباط باشید، و یا از طریق اینستاگرام shadigol.ir با ما در تماس باشید.