وقتی صحبت از باکس گل و شکلات می‌کنیم، دیگر تنها به زیبایی گل‌ها اکتفا نمی‌کنیم. بلکه یک هدیه خوشمزه را تدارک می‌بینیم. اما این بدان معنا نیست که ما به طور کامل گل‌ها را رها می‌کنیم. ما تصمیم گرفتیم محبوب‌ترین هدایایی را که برای هر مناسبت خریداری می‌شوند را ترکیب کرده و آنها را به روشی زیبا و چشمگیر بسته‌بندی کنیم.

پس نظر شما در مورد یک باکس زیبا پر از شکلات و گل تازه چیست؟ چنین مجموعه ای برای همه کسانی که عاشق طعم‌های شیرین هستند، جذاب است و در عین حال یک هدیه عالی برای همه علاقه‌مندان به زیبایی طبیعی خواهد بود. این باکس گل لاکچری بیش از یک میلیون کلمه را در خود نهفته دارد. به هر حال، این یک واقعیت است که شکلات یک هدیه پرطرفدار برای مناسبت‌های مختلف است، در حالی که گل‌ها قدرت جادویی را برای ایجاد احساسات مثبت و لبخند بر لب عزیزان شما را دارند.

همین حالا تماس بگیرید و برای سفارش باکس گل مناسب خود مشاوره بگیرید.

09378346151

یک باکس گل شکلاتی را برای چه مناسبت‌هایی هدیه دهیم؟

تخصص ما تزئین گل و گل‌آرایی‌هایی است که برای مناسبت‌های مختلف به کار می‌روند. هدیه دادن گل به یک مناسبت خاص مربوط نمی‌شود. شما می‌توانید یک سبد گل را برای تولد، سالگرد عاشقانه، عیادت بیمار، روز مادر، روز پدر و هر مناسبت دیگری هدیه دهید. اما باکس گل و شکلات یک هدیه معمولی نیست.

شکلات همیشه نمادی کلاسیک برای هدایای عاشقانه بوده است. در نتیجه باکس گلی که همراه با شکلات باشد، می‌تواند هدیه جذابی برای سالگردهای عاشقانه، ولنتاین و سایر تاریخ‌های خاص شما و معشوق شما باشد، مخصوصا اگر معشوق شما یکی از طرفداران شکلات و طعم‌های شیرین باشد.

البته به جز مناسبت‌های عاشقانه می‌توانید این هدیه را برای سایر عزیزان‌تان هم تهیه کنید. مطمئنا مادر شما هم از یک جعبه گل و پر از شکلات لذت خواهد برد، در حالی که دختر یا خواهر کوچک‌تر شما هم می‌تواند از یک باکس پر از شکلات مورد علاقه‌اش همراه با گل‌ها خوشحال شود.

در باکس گل و شکلات چه چیزهایی قرار می‌دهند؟

در این هدیه قرار است همه چیزهای دلچسب در کنار هم قرار بگیرند. مجموعه‌ای از گل و شکلات در هم‌نشینی یکدیگر که هدیه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی را می‌سازند. اما این هدیه زمانی جذاب‌تر می‌شود که شامل شکلات‌های مورد علاقه فرد و گل‌هایی که دوست دارد باشد. پس مهم‌ترین نکته درباره انتخاب گل و شکلات داخل جعبه سلیقه فرد مقابل شما است.

نوتلا، کیندر، اسنیکرز، مارس، هوبی و کیت کت از جمله محبوب‌ترین شکلات‌هایی هستند که برای یک باکس شکلات استفاده می‌شوند. پس شکلات‌های خود را بر اساس بودجه مورد نظر انتخاب کنید و آماده شوید برای انتخاب گل‌ها.

این باکس را می‌توانید به تنهایی هدیه دهید و یا به عنوان تکمیل کننده سایر هدیه‌های خود استفاده کنید. تفاوتی ندارد که هدیه شما یک کتاب باشد، یا یک تکه طلا و جواهر قیمتی، در هر صورت باکس گل آن را دلچسب‌تر می‌کند.

چه گل‌هایی برای یک باکس گل همراه شکلات مناسب هستند؟

مانند شکلات‌های منتخب برای باکس گل و شکلات شما، انواع گل‌های انتخابی هم کاملا بر اساس سلیقه شما صورت می‌گیرند. می‌توانید یک ترکیب رنگی مناسب با شکلات‌های خود بسازید. برای مثال گل‌هایی قرمز برای ترکیب با کیت کت که رنگ قرمزی دارد. یا گل‌هایی بنفش برای ترکیب با هوبی که رنگ بنفش دارد. یا ترکیبی متفاوت از گل‌های سفید با کیت کت و نوتلا.

برای مثال برخی از گل‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید عبارتند از:

  • اگر به دنبال یک انتخاب عاشقانه هستید، باکس گل رز بهترین انتخاب است.
  • برای انتخاب‌هایی اقتصادی و ارزان‌تر بهتر است از بین گل‌هایی مانند داوودی و میخک انتخاب نمایید. این گل‌ها باتوجه به تنوع رنگی که دارند می‌توانند زیبایی باکس شما را چند برابر کنند.
  • برای انتخاب گلی با دوام‌تر گل آلسترومریا تازه انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

سفارش باکس گل از شادی گل

وقتی صحبت از خرید هدیه می شود، ایده منحصر به فرد تحویل سورپرایزی باکس و شکلات درب منزل همیشه تازه و خاص است. پس کافی است که گل و شکلات‌ها را بر اساس بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید، با ما تماس بگیرید و سفارش را ثبت کنید و درب منزل از پیک تحویل بگیرید.

شادی گل مجموعه‌ای فعال در زمینه فروش گل و گل‌آرایی است که حالا خدمات خود را در بستر اینترنت برای مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که مجموعه شادی گل در تهران فعالیت دارد و کلیه سفارش‌ها با پیک در تهران برای شما ارسال می‌گردند.

اگر هنوز نتوانستید درباره انتخاب گل‌ها یا شکلات‌ها تصمیم بگیرید، یا قصد دارید چیزهای دیگری مانند بادکنک، نوشیدنی‌های خوشمزه، عروسک و… را به باکس گل و شکلات خود اضافه کنید، با ما در تماس باشید تا شما را در راه یک انتخاب خوشمزه و زیبا راهنمایی کنیم.