سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین یکی از راه‌های جدید برای تبریک روز ولنتاین و ابراز علاقه به عشق زندگی‌مان است اما سنت اهدای گل برای روز ولنتاین به اواخر قرن هفدهم و در زمان سلطنت چارلز دوم پادشاه سوئد برمی‌گردد. شاه چارلز دوم در سفری به ایران با هنر جدیدی با نام زبان گل آشنا شد. این هنر به فرد کمک می‌کرد تا بدون بر زبان آوردن حتی یک کلمه، از گل‌ها برای برقراری ارتباط استفاده کند. کم کم این روش در سراسر اروپا رونق گرفت، با فهرست‌هایی از گل ها و معانی آنها به طور گسترده‌ای توزیع شد. اما هر گل چه چیزی می‌گوید؟

با زبان برخی از گل‌ها آشنا شوید

به زبان گل ها، دادن یک میخک زرد به کسی به این معنی است که او شما را ناامید کرده است، و دادن سنبل بنفش به کسی به این معنی است که شما متاسف هستید و التماس می کنید که شما را ببخشند. گل رز قرمز، همانطور که ممکن است حدس زده باشید، به عشق عمیق ترجمه شده است. به همین دلیل هم چه برای سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین و چه در خریدهای حضوری، یکی از انتخاب‌های پرطرفدار، گل رز قرمز است

گل رز به دلیل وابستگی به آفرودیت، الهه عشق، این معنی را به خود گرفت. در اساطیر یونانی گفته می‌شود که بوته‌های گل رز از طریق اشک‌های آفرودیت و خون معشوقه‌اش آدونیس از زمین رشد کردند. رومی‌ها که آفرودیت را به الهه زهره خود تبدیل کردند، گل رز را به عنوان نماد عشق و زیبایی او نگه داشتند. بنابراین هنگامی که روز ولنتاین تبدیل به مناسبتی اصلی و جهانی شد که امروزه می شناسیم، گل رز یک انتخاب مناسب برای هدیه در این روز است.

چند گل مناسب برای سبد گل ولنتاین

گل‌ها هدیه‌های مناسبی هستند، اما انتخاب گل مناسب کار ساده‌ای نیست در اینجا چند نوع از عاشقان‌ ترین گل‌ها و معنایی که دارند را به شما معرفی کردیم. احتمالا انتخاب شما برای سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین، گل رز قرمز است، چرا که گل رز قرمز، مخصوصا با ساقه‌های بلند، بیانگر عشق پرشور است اما این تنها انتخاب شما نیست.

1.     گل رز صورتی

رزهای صورتی نشان‌دهنده احساسات شاعرانه و لطیف هستند و از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌ها هم به شمار می‌روند. پس برای چیزی که کمی رمانتیک‌تر هم باشد و احساسات قوی‌تری را منتقل کند می‌توانید رز قرمز را با رزهای صورتی ترکیب کنید که نشان دهنده عشق و تحسین شاعرانه است.

2.     گل ارکیده بنفش

طبیعی است که وقتی به دنبال گلی برای هدیه دادن به عزیزتان هستید، گل رز اولین انتخابی باشد که به ذهنتان خطور می‌کند. اما رزها تنها گلی نیستند که نماد عشق هستند. ارکیده گیاهی لطیف، عجیب و زیباست که نشان دهنده تجمل، زیبایی ظریف و قدرت در کنار یکدیگر است. ارکیده بنفش یک گل زیبا و جهانی است که بار عاطفی زیادی دارد. هیچ هدیه‌ای بهتر از این گل وجود ندارد که به شخص خاص خود نشان دهید که چقدر برای شما مهم است.

3.     سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین با گل لیلیوم

آیا می‌خواهید ولنتاین خود را امسال به شیوه‌ای خاص جشن بگیرید؟ از گل‌های لیلیوم استفاده کنید. این گل‌ها را می‌توان برای ارج نهادن به عزیزتان استفاده کنید. برای داشتن سبد گل لاکچری می‌توانید این گل‌ها را با گل‌های رز هم ترکیب کنید. چنین سبد کلی در عین حال که بسیار رمانتیک است، نمایانگر شور و شوق شما برای این ارتباط عاشقانه نیز می‌باشد.

4.     گل میخک

گل میخک که به عنوان گلی مناسب برای اولین سالگرد ازدواج نیز شناخته می‌شود. این گل محبوب و خوش عطر است که برای مناسبت‌های مختلفی کاربرد دارد. بسته به رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، یک دسته گل میخک سفید می‌تواند نشان دهنده عشق پاک و خالص شما باشد، یک باکس یا سبد گل میخک قرمز روشن، حس تحسین شما را نمایش دهد و یک باکس یا سبد گل میخک با رنگ قرمز تیره نشام از عشق و تحسین عمیق شما داشته باشد.

5.     گل آلسترومریا

گل آلسترومریا نمادی از فداکاری و دوستی است. این گل دارای رایحه لطیفی است و در رنگ‌های بسیار متنوعی از جمله سفید، بنفش، زرد و نارنجی و… با چیدمان‌های متفاوت وجود دارد. برای سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین می‌توانید این گل‌ها را با رزهای صورتی ترکیب کنید تا عشق خود را ابراز کنید یا دسته گلی از این گل‌های زیبا را به تنهایی سفارش دهید.

چرا سفارش آنلاین سبد گل ولنتاین راه خوبی است؟

در روز 14 فوریه یا همان ولنتاین چنان تقاضای زیادی برای هر نوع گلی وجود دارد که گرفتن آن ها ممکن است سخت باشد. مخصوصا گل‌هایی مانند باکس گل رز واقعا کمیاب هستند. البته ممکن است به گل‌هایی با کیفیت پایین و یا قیمت بسیار بالا و غیرمنطقی هم دست پیدا کنید، اما شادی گل راه حل بهتری برای شما دارد.

شما می‌توانید از چند روز قبل از ولنتاین، با کارشناسان ما در بخش ارتباط با مشتری در ارتباط باشید و هر نوع گلی را که مد نظر دارید سفارش دهید. گل‌ها در روز ولنتاین برای شما و یا عشق شما ارسال می‌شوند.

برای هماهنگی بیشتر با ما در تماس باشید:

09378346151

البته قبل از سفارش گل این نکات را در نظر داشته باشید:

  • شادی گل امکان ارسال گل فقط برای تهران را دارد.
  • شما امکان تحویل حضوری گل‌ها را هم دارید.
  • برای سفارش گل در ولنتاین، بهتر است حداقل از 2 روز قبل هماهنگ کنید.