انتخاب مناسب برای سبد گل خواستگاری اهمیت دارد، چرا که مراسم خواستگاری معمولا یکی از اولین دیدارهای رسمی با خانواده شریک آینده زندگی‌تان است. از این نظر برای ایجاد تاثیر اولیه مثبت بهتر است در تمامی نکات دقت شود. این سبد به نوعی نشان‌دهنده سلیقه و نگاه شما است و از همین نظر هم اهمیت پیدا می‌کند.

یک انتخاب نامناسب در سبد گل برای خواستگاری ممکن است در نگاه اول، تاثیر منفی داشته باشد. به علاوه این گل‌ها قرار است تا همیشه در عکس‌های شما از روز خواستگاری، به عنوان اولین قدم‌ها در زندگی مشترک جا داشته باشند، پس بهتر است در خرید آنها دقت کامل داشته باشید.

مطلب دیگری که شاید به آن علاقه داشته باشید: راهنما خرید گل خواستگاری

رنگ مناسب برای سبد گل خواستگاری

انتخاب رنگ بری سبد گل در مراسم خواستگاری کاملا بر اساس سلیقه است. یعنی می‌توانید چندین گل با رنگ‌های متنوع را انتخاب کنید و… اما پیشنهاد شادی گل به شما انتخاب یک ترکیب رنگی از یک یا نهایتا 3 رنگ گل است. گل‌ها می‌توانند از انواع مختلف اما با رنگ‌های مشابه باشند اما در طیف متفاوت و یا ترکیبی از رنگ‌ها را انتخاب کنید که در کنار هم گل‌آرایی زیبایی را می‌سازند. در ادامه توضیحی درباره رنگ دسته گل و سبد گل مناسب برای خواستگاری ارائه می‌دهیم.

1. سبد گل نباتی:

رنگ نباتی با سفید شباهت زیادی دارد اما در زبان گل‌ها معنی آنها متفاوت است. در واقع برعکس گل‌های سفید که معمولا برای مناسبت‌هایی نظیر همدردی، ابراز تاسف و یا آرزوی سلامتی استفاده می‌شوند، گل‌های نباتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مراسم‌های باشکوه، مانند مراسم ازدواج و یا مراسم‌های پیش از ازدواج هستند. گل‌هایی با این رنگ همچنین نمایانگر عشقی پاک هستند و از این نظر هم گزینه خوبی برای خواستگاری به شمار می‌روند. همچنین گل‌های نباتی را با هر رنگ دیگری از گل‌ها می‌توانید ترکیب کنید و سبد گل زیبایی بسازید.

2. سبد گل صورتی:

گل‌های صورتی نشان دهنده لطف، نجابت و شادی هستند. صرف نظر از شکل و نوع گلی که انتخاب می‌کنید، شکوفه‌های صورتی نوعی ظرافت را در خود پنهان دارند که آنها را به گزینه مناسبی برای هدیه دادن به خانم‌ها تبدیل می‌کند. همچنین رنگ شاد این گل‌ها که نشان دهنده جوانی، بی گناهی و شادی است، انتخاب خوبی برای مراسم خواستگاری به شمار می‌روند. اگر علاقه به سبد گل‌های چند رنگ را دارید، گل‌های صورتی با گل‌های بنفش، سبز و نباتی می‌سازند.

3. سبد گل خواستگاری بنفش:

گل‌های بنفش با نوعی مفهوم مراسم‌های باشکوه گره خورده‌اند و انتخاب خوبی برای باکس گل لاکچری هستند. اما در زبان گل‌ها، هر گل بنفش نشانی از عزت، افتخار و موفقیت دارند. این گل‌ها چه به تنهایی در یک گل‌آرایی به کار بروند و چه در طیفی از چند رنگ استفاده شوند، از نظر زیبایی‌شناسی عمق و کنتراست ایجاد می‌کنند، یک سبد گل با آرایشی پر از شکوفه‌های بنفش که نشان‌دهنده حس تحسین است.

4. سبد گل قرمز:

قرمز همیشه نشانی از یک عشق آتشین است. پس اگر دوست دارید علاقه خود را به همسر آینده نشان دهید، از یک سبد گل قرمز و یا ترکیبی از قرمز با رنگ‌هایی مانند نباتی، نارنجی و زرد استفاده کنید. چرا که یک انرژی غیرقابل انکار در رنگ قرمز وجود دارد. گل‌های قرمز نشان دهنده میل و عشق پرشور هستند و انتخاب شجاعانه‌ای برای سبد گل خواستگاری به شمار می‌روند. تعجب آور نیست که یک دسته گل پر از شکوفه‌های سرخ و قرمز هیچ محدودیتی نمی‌شناسد. همچنین تنوع گل‌ها در این طیف رنگی بی‌نهایت است.

گل مناسب برای خواستگاری

پس از در نظر داشتن یک تم رنگی برای سبد گل، باید سراغ انتخاب گل‌های مناسب باشید. انتخاب گل‌ها برای خواستگاری قبل از هرچیزی بستگی به بودجه شما دارد. اگر بودجه بالایی برای خرید گل خواستگاری در نظر دارید، پیشنهاد ما انتخاب از بین گل‌هایی مانند گل پرنده بهشتی، گل ارکیده، گل لیلیوم، گل شیپوری، گل رز و گل آنتوریوم است.

اگر برای سبد گل خواستگاری قصد شما خرید یک سبد گل ارزان و شیک است، می‌توانید از بین گزینه‌هایی نظیر گل آلسترومریا، گل ژربرا، میخک و داوودی است. این گل‌ها هم ظاهر زیبایی دارند و هم در مقایسه با گل‌هایی که در بخش قبلی ذکر شد، قیمت مناسب‌تری دارند.

اگر یک سبد گل با قیمت مناسب‌تر را مد نظر دارید، می‌توانید گل‌های گران قیمت‌تر را با گل‌های ارزان قیمت‌تر، ترکیب کنید. این روشی خوب برای ساخت یک سبد گل با بازه قیمتی متوسط، اما پر از گل است.

سفارش سبد گل خواستگاری

شادی گل یک فروشگاه آنلاین گل و گیاه است که هم اکنون راه شما را برای خرید یک سبد گل بی نقص برای خواستگاری یا هر مراسم دیگری ساده‌تر می‌کند. حتی اگر از بین نمونه‌های موجود در بخش فروشگاه سایت و یا صفحه اینستاگرام شادی گل نتوانستید سبد گل مورد نظر خود را انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا با ما تماس بگیرید و با توضیح ویژگی‌های مد نظر خود، بهترین سبد گل را برای یکی از به یاد ماندنی‌ترین مناسبت‌های زندگی‌تان سفارش دهید.

همین حالا تماس بگیرید و برای سفارش باکس گل مناسب خود مشاوره بگیرید.

09378346151

لازم به ذکر است که با توجه به این موضوع که فروشگاه فیزیکی شادی گل واقع در خیابان شریعتی، در تهران است، امکان ارسال سفارشات تنها برای شهر تهران وجود دارد.