مراسم‌های مرتبط با ازدواج از اتفافات مهم زندگی هر فردی به شمار می‌روند. به همین دلیل هم در این مراسم‌ها تمام جزئیات اهمیت پیدا می‌کنند. یکی از این جزئیات پراهمیت، سبد گل بله برون است. این سبد باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد، زیرا تا سال‌های سال قرار است در عکس‌های جشن خاطره‌انگیز شما خودنمایی کند. در متن زیر، گروه شادی گل اطلاعات بیشتری درباره یک سبد گل خوب در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه گل‌هایی برای سبد گل بله برون انتخاب کنم؟

همه گل‌ها زیبا هستند، اما اگر می‌خواهید سبد گلی خاص داشته باشید، از آنجا که هر گل دارای معنای خاصی است بهتر است به معانی گل‌ها هم توجه کنید. در مراسم بله برون، شما قرار است سبد گل را به عشق زندگی خودتان تقدیم کنید، این گل‌ها باید از آنهایی باشند که معانی عاشقانه و رمانتیک دارند. البته در کنار معانی باید دقت شود که رنگ‌هایی شاد و مناسب جشن بله برون باشند هم مورد استفاده قرار گیرند. از محبوب‌ترین رنگ‌هایی که در ترکیب رنگی یک سبد برای این مناسبت استفاده می‌شوند می‌تواند به قرمز، صورتی و بنفش، سفید و نباتی و زرد اشاره کرد. در ادامه گل‌های مناسب برای این سبد گل این جشن را معرفی می‌کنیم.

1. گل آنتریوم

این گل در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، صورتی، قرمز و… یافت می‌شود. با این گل می‌توانید محبت و احترام خود را ابراز کنید. در کنار آن ظاهر زیبا و متفاوت این گل، نقطه عطفی در گل‌آرایی سبد گل شما به شمار می‌رود. این گل معمولا در هر سبد گل لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2. گل رز

شاید در بین گل‌ها، معروف‌تر از رز و معنی عاشقانه آن پیدا نکنید. به جز رز قرمز که بیانگر عشق آتشین است، دو رنگ نباتی و صورتی از گزینه‌های مناسب و مورد استفاده برای سبد گل بله برون هستند. رز نباتی به معنی عشقی پاک و صادقانه است. رز صورتی هم گلی لطیف و دوست‌داشتنی است که معمولا برای هدیه دادن به خانم‌ها در مناسبت‌های مختلف از جمله بیان عشق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

3. گل لیلیوم

از دیگر گل‌های پر استفاده برای تزئین یک سبد گل مخصوص مناسبت‌های رسمی، گل لیلیوم است. این گل در فرهنگ‌های مختلف معانی متفاوتی دارد که ابراز صمیمیت و احترام یکی از معانی رایج آن است. این گل رمانتیک، ظاهری زیبا و به یاد ماندنی به سبد گل شما می‌بخشد. رنگ‌های متنوعی از گل لیلیوم وجود دارند که بر اساس ترکیب رنگی سبد گل می‌توانید از بین رنگ‌های سفید، ترکیب سفید و صورتی و یا صورتی استفاده کنید.

4. گل ارکیده

ارکیده یکی از عاشقانه‌ترین گل‌هایی است که می تواند عمق عشق شما را به معشوق شما منتقل کند. زیرا ارکیده به عنوان یکی از گل‌های کمیاب و نادر معروف است، هرچند که این روزها دیگر کمیاب نیست و در هر گلفروشی یافت می‌شود اما در زبان گل‌ها اعتقاد بر این است که این گل نادر، چیزی است که عاشق به معشوق خود هدیه می‌دهد. بنا به دلایل ذکر شده این گل می‌تواند گزینه مناسبی برای تزئین سبد گل بله برون شما باشد.

این گل را در رنگ‌های مختلفی از جمله، سفید، صورتی، بنفش و… و یا ترکیبی از دو رنگ می‌توانید در سبد گل خود به کار ببرید.

5. گل ژربرا

شاید جالب باشد که بدانید گل ژربرا به عنوان پنجمین گل محبوب در تمام دنیا شناخته شده است. این گل محبوب در رنگ‌های بسیار متنوعی و زیبایی وجود دارد که می‌توانند در هر سبک از سبد گل بدرخشند و زیبایی آن را چند برابر کنند. اما مهم‌تر از ظاهر، معنی ایتگل. این گل به ترجمه‌ای از «دوستت دارم» معروف است که نشان دهنده نشاط و علاقه است. با اضافه کردن این گل در سبد گل، معانی زیبایی را به فرد مقابل هدیه می‌دهید.

چرا انتخاب یک سبد گل مناسب برای بله برون اهمیت دارد؟

قرن‌ها است که عاشقان با گل‌ها عشق خود را ابراز می‌کنند. این سنت به نوعی از دوران ویکتوریایی به یادگار مانده است، زمانی که عاشقان با یک گل، کل مکالمه‌ها انجام می‌دادند. اما به تدریج و با گذشت زمان، هدیه دادن گل روشی برای اعتراف به احساسات قلبی بین عاشقان تبدیل شد. و برخی گلها نیز وجود دارند که مخصوصاً برای جشن گرفتن عشق زندگی شما هستند.

به جز جنبه رمانتیک موضوع، بله برون در فرهنگ ما ایرانی‌ها یکی از مراسم‌های مهم و اولیه در راه ازدواج و عروسی است. در اکثر موارد تقریبا یکی از اولین برخوردهایی است که دو خانواده عروس و داماد با هم آشنایی پیدا می‌کنند. از این نظر یک سبد گل شیک و مناسب، در برخورد اول و تاثیرگذاری اولیه اهمیت دارد.

سفارش سبد گل بله برون

پس از انتخاب گل‌های مناسب، یکی از نکات مهم در زمینه سفارش سبد گل، تزئین آن است. این تزئین باید مطابق با آخرین متد روز گل‌آرایی انجام شود. شاید بسیاری از افراد ندانند اما روز به روز متدها و انواع جدیدی از تزئینات به بازار وارد می‌شوند و یک سبد گل خوب باید بر اساس مد روز تزئین شود.

سفارش سبد گل بله برون کار حساسی است، زیرا این سبد قرار است در یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های زندگی شما، نقش مهمی داشته باشد. از طرفی شما قرار است این گل‌ها را به عنوان نمادی از عشق خود به فرد مورد علاقه خود تقدیم کنید. از همین نظر این سفارش باید به یک مجموعه با سابقه  و مطمئن سپرده شود. مجموعه شادی گل با سال‌ها سابقه در زمینه گل‌آرایی آماده است تا وظیفه مهم را بپزیرد و یک سبد گل مناسب شما طراحی و آماده نماید. همین حالا تماس بگیرید و سبد ویژه خود را سفارش دهید.

برای دیدن نمونه کارهای ما، از بخش فروشگاه شادی گل دیدن نمایید.