سبد گل تولد یکی از راحت‌ترین و بهترین گزینه‌ها برای تبریک تولد است. همه ما، صرف نظر از سن و سالی که داریم منتظر فرارسیدن روز تولد خود هستیم. از مدت‌ها ما شروع به محاسبه زمان رسیدن این مناسبت ویژه می‌کنیم و دوست داریم این روز را در کنار عزیزان خود جشن بگیریم. اما آنچه ما را بیشتر خوشحال می‌کند، توجه و هدایایی است که در این روز از افراد خاص زندگی خود دریافت می‌کنیم. در این بین گل‌ها یکی از بهترین و مطمئن‌ترین گزینه‌ها برای هدیه تولد هستند.

اگر قصد خرید یک سبد پر از گل‌های زیبا به مناسبت تولد یک شخص را دارید، تا انتهای این متن همراه ما باشید، چرا که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سفارش سبد گل بر اساس ماه تولد

یک سبد از گل‌های منحصر به فرد، هدیه ویژه‌ای برای تولد است. این هدیه را می‌توانید برای اقوام، خانواده، دوستان و حتی عشق زندگی خود تهیه کنید. اما شاید جالب باشد بدانید که هر ماه تولدی، گل‌های مناسب خود را دارد. پس می‌توانید بر اساس ماه تولد شخص مورد نظر خود، یک سبد گل تولد سفارش دهید و مطمئن باشید هدیه مناسبی برای تولد 10 سالگی تا 100 سالگی اشخاص مختلف است.

1. فروردین

گل شیپوری گلی زیبا و مناسب برای هدیه دادن به فروردینی‌ها است. این گل را می‌توانید در انواع سبدهای گل، در ترکیب با گل‌های دیگر استفاده کنید و مطمئن باشید با ظاهر خاص و متفاوتی که دارند، گیرایی دو چندانی به سبد گل شما خواهند بخشید. این گل که رنگ سفید آن هم محبوب‌تر است، در رنگ‌های دیگری مانند قرمز و صورتی و زرد هم وجود دارد.

این گل‌ها معنی تولد دوباره را می‌دهند و گزینه خوبی برای متولدین فروردین هستند. از طرفی رنگ سفید آن نمادی از پاکی و بی‌گناهی نیز می‌باشد.

2. اردیبهشت

گل رز مینیاتوری هدیه خوبی برای متولدین اردیبهشت است که در قلب فصل بهار متولد شده‌اند. این گل زیبا و پراحساس برای متولدین احساسی اردیبهشت بهترین گزینه است.

بسیاری گل رز را تنها در گل‌آرایی‌هایی نظیر باکس گل حروف دیده‌اند، اما سبدهای گل زیبایی هم می‌توان با این گل طراحی کرد.

3. خرداد

گل زنبق با ظاهر متفاوت و زیبای خود، یک انتخاب خوب برای سبد گل تولد متولدین خرداد ماه است. در زبان گل‌ها، گل زنبق نمادی از امید و تولد دوباره است و به همین دلیل هدیه خوبی برای خرداد ماهی‌ها به شمار می‌رود. البته شامل معانی دیگری نظیر تحسین، شجاعت و خرد نیز می‌باشد. رنگ زیبای این گل باعث می‌شود تا یک گزینه خوب برای باکس گل لاکچری و شیک هم باشد.

4. تیر

ورود به گلفروشی حس خوبی را منتقل می‌کند، آن هم به دلیل بوی خوش گل‌هاست، حالا فرض کنید یک گل خوشبو را با خود به خانه بیاورید و تا چند روز بویی مانند گلفروشی را در خانه داشته باشید. گل مریم به بوی خوب معروف است که می‌تواند انتخاب خوبی برای متولدین تیر ماه باشد. بسیاری رنگ سفید این گل را نشانی از پاکی، صلح و بی‌گناهی می‌دانند.

5. مرداد

متولدین مراد عاشق هدیه‌های لوکس و متفاوت هستند. آنها به منحصر به فرد بودن اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل هم گل آنتوریوم انتخاب مناسبی برای آنها به شمار می‌رود. آنتوریوم با ظاهر متفاوت و خاصی که دارد، می‌تواند زیبایی هر سبد گلی را دو چندان کند.

6. شهریور

گل آفتابگردان بهترین انتخاب برای متولدین آخرین ماه تابستان است. این گل در سراسر جهان و فرهنگ‌های مختلف معانی متفاوتی دارد. بسیاری بر این باور هستند که معنی تحسین و وفاداری دارد و برخی دیگر هم آن را با خوش‌شانسی و شادی پایدار معنی می‌کنند. تمام این معانی این گل را یک هدیه خوب برای تولد تبدیل می‌کنند.

آفتابگردان، همانطوری که همه می‌دانند تنها در رنگ زرد موجود است. این گل در ترکیب با گل‌های دیگر، ترکیب زیبایی برای انواع سبدهای گل می‌سازد.

7. مهر

ژیپسوفیلا  که به گل عروس هم معروف است سال‌هاست در دسته گل عروس و برای گل‌آرایی کاربرد دارد. اما گل خوبی برای تولد هدیه به متولدین مهر ماه است. این گل در دسته گل هم به صورت ترکیبی با گل‌های دیگر و هم به تنهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما برای سبد گل تولد اکثرا به شکل ترکیبی در کنار گل‌ها به کار برده می‌شود.

8. آبان

اگر قصد خرید سبد یا باکس گل تولد برای متولدین پرشور آبان ماه را دارید، گل همیشه بهار گزینه خوبی است زیرا نمادی از روح زندگی‌بخش است که معنی سرزندگی و شادابی دارد. به همین دلیل به جز تولد، برای هر مناسبتی که به نوعی آرزوی سلامتی در آن نهفته باشد، کاربرد دارد. این گل‌ها یک انتخاب خوب برای استفاده در دسته گل، هم به تنهایی و هم در ترکیب با سایر گل‌ها هستند.

9. آذر

گل میخک انتخابی دوست داشتنی برای آذر ماهی‌ها است. این گل راه خوبی برای ابراز عشق به عزیزان‌تان از جمله دوستان، اعضای خانواده و حتی عشق زندگی شما است. در نتیجه هدیه خوبی برای تولد به شمار می‌رود. این گل رنگ‌های متنوعی دارد و معمولا در یک گل‌آرایی در ترکیب با گل‌هایی دیگر مورد استفاده قرار می‌گرد.

10. دی

گل داوودی، گلی برای متولدین ماه دی است. این گل پر گلبرگ، معمولا در سبد و باکس گل در ترکیب با سایر گل‌ها به کار برده می‌شود و از آنجایی که رنگ‌های بسیار متنوعی هم دارد و از آنجایی که در اندازه‌های مختلفی هم وجود دارد، می‌تواند در هر سبد گلی به خوبی جایی برای خود داشته باشد و در انواع مختلفی از سبک‌های چیدمان هم کاربرد داشته باشد.

داوودی نمادی از عمر طولانی است که همین موضوع آنها را به هدیه‌ای مناسب برای تولد تبدیل می‌کند. گل داوودی ظریف است و باید با دقت مورد استفاده قرار گیرد تا گلبرگ‌های آن پر پر نشوند. با این حال با مراقبت مناسب بین 7 تا 14 روز دوام خواهند داشت.

11. بهمن

گل نرگس از زیباترین گل‌های زمستانی است که می‌تواند در سبد گل تولد بهمن ماهی‌ها خودنمایی کند و با ظاهر منحصر به فردی که دارد، زیبایی دو چندانی به سبد گل شما هدیه کند. این گل‌ها نشان دهنده امید و زندگی جدید هستند. زیرا نمادی از بازماندگانی زیبا و منعطف در بین طوفان‌های زمستانی هستند. این گل‌ها در رنگ‌های زرد و سفید وجود دارند که معمولا هم به صورت تکی و یا در ترکیب با سایر گل‌ها استفاده می‌شوند.

12. اسفند

گل‌های لاله، با ظاهری زیبا و رنگ‌های متنوع، یک انتخاب خوب برای متولدین ماه اسفند است. این گل معمولا به صورت تکی در سبد گل به کار می‌رود. این گل نشان‌دهنده شور، اشتیاق و ماجراجویی است و در نتیجه هدیه مناسبی برای روحیه افرادی است که در ماه اسفند متولد شده‌اند.

چگونه یک سبد گل تولد سفارش دهم؟

سفارش به صورت آنلاین، از یک مجموعه مورد اعتماد از لحاظ زیادی به نفع شماست.

  • نمونه کارهای زیادی از مجموعه را می‌بینید.
  • در زمان خود صرفه جویی می‌کنید. زیرا دیگر زمانی را صرف رفت‌وآمد تا مغازه گلفروشی، پیدا کردن جای پارک و… نخواهید کرد.
  • این هدیه را می‌توانید خودتان به شخص مورد نظر تقدیم کنید، یا سفارش دهید تا به شکل یک هدیه غافلگیر کننده به درب منزل او ارسال شود.
  • حتی اگر در شهر یا کشور دیگری هستید، اما می‌خواهید برای شخصی در تهران هدیه بخرید، می‌‌توانید یک سبد گل تولد برای شخص مورد نظر خود سفارش دهید.

پس اگر به دنبال ثبت سفارش آنلاین و خرید یک سبد گل هستید، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به مجموعه شادی گل، سفارش خود را ثبت کنید و باقی کارها را به ما بسپارید.

برای دیدن نمونه محصولات، از فروشگاه شادی گل دیدن نمایید.

شادی گل چه محصولات دیگری برای هدیه تولد دارد؟

به جز سبد گل تولد می‌توانید از بین گلدان‌های گل موجود در فروشگاه شادی گل هم گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. این گل‌های آپارتمانی برای کسانی که به نگهداری از گلدان در خانه علاقه دارند، ایده خوبی هستند. چرا که ماندگاری بیشتری نسبت به سبد گل تولد دارند. در صورتی که از این گل‌ها به خوبی نگهداری شود، می‌توانند تا مدت زیادی به یادگار بمانند و زینت‌بخش خانه یا محل کار عزیزان شما باشند.

برای دیدن نمونه‌هایی از گیاهان آپارمانی، کلیک کنید.