باکس گل حروف یکی از بهترین ایده‌های هدیه است چرا که هر هدیه‌ای که بر اساس ویژگی‌های فردی یک نفر باشد، دلچسب‌تر است. با این انتخاب شما در واقع از منحصر به فردترین ویژگی‌های شخصیت یک فرد، یعنی نام او کمک می‌گیرید و هدیه‌ای خاص را برای او تهیه می‌کنید.

باکس گل حروف چیست؟

یک باکس گل با حرفی خاص، جعبه‌هایی هستند که به شکل حروف انگلیسی از A تا Z وجود دارند شما می‌توانید بر حسب اولین حرف نام شخص مورد نظرتان، جعبه گل حرف مورد نظر خود را تهیه کنید. برای مثال کسی که نام او شادی است، یک باکس گل لاکچری با حرف S یا دو باکس با حروف SH می‌توانند مناسب باشند.

همچنین در مناسبت‌های احساسی و برای ارتباطات عاشقانه می‌توانید باکس‌هایی با حروف اول اسم خود شما و شخص مورد نظرتان تهیه کنید. برای مثال اگر نام شما امیر است و قصد تهیه هدیه برای همسر خود را با نام نگار دارید، می‌توانید دو باکس با حروف N و A را تهیه نمایید.

داخل باکس گل با چه نوع گلی است؟

معمول‌ترین نوع، باکس گل حروف با گل رز است، یعنی یک جعبه که به شکل حرف خاصی است و داخل آن با گل‌های رز پر شده است. اما این تنها نوع این باکس‌ها نیست و در انواع متنوعی از گل‌ها قابل سفارش است. شما می‌توانید با یک گل خاص سفارش دهید و یا ترکیبی از چند گل را سفارش دهید.

برای چه مناسبتی باکس‌ گل با حرف‌های مختلف را تهیه کنم؟

در کل باکس گل هدیه‌ای برای همه مناسبت‌ها است اما وقتی با حروف اول اسم شخص مورد نظر باشد، یک هدیه شخصی‌سازی شده می‌شود که بار احساسی بالاتری دارد و می‌توانید برای اشخاصی که ارتباط نزدیک‌تری با آنها دارید تهیه کنید. برای مثال برای دوستان، اعضای خانواده و شخصی که عاشقش هستید.

این باکس‌ها یکی از هدیه‌های پرطرفدار در مناسبت‌های عاشقانه و احساسی هستند. در نتیجه می‌توانید برای ماهگرد، سالگرد، ولنتاین و… تهیه کنید.

از یک باکس گل حروف می‌توانید برای تبریک در یک مناسبت خاص، به عزیزان خود هم کمک بگیرید. برای مثال در تولد، روز مادر، روز زن و…

نکاتی برای نگهداری از باکس گل

  1. باکس گل را در فضای داخلی خانه و به دور از آفتاب شدید نگهداری کنید. بهترین شرایط نگهداری از باکس گل در خانه، و در دمای اتاق و به دور از گرمای اضافی است.
  2. گلبرگ گل‌ها بسیار ظریف هستند، بنابراین لطفاً از دست زدن به آنها خودداری کنید، پس از زیبایی آنها بدون لمس کردن لذت ببرید. پیشنهاد می‌شود که گل را به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  3. دقت کنید که گل‌های چیده شده با قرار گرفتن در معرض نور آفتاب زودتر پلاسیده و خراب می‌شوند. پس از قرار گرفتن طولانی مدت باکس گل حروف در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  4. گل‌ها را از جعبه خارج نکنید، گل‌هایی که در باکس‌های شادی گل قرار می‌گیرند تازه و باکیفیت هستند و معمولا تا مدتی حالت اولیه خود را حفظ می‌کنند پس نیازی به قرار دادن در گلدان آب ندارند.
  5. گل‌هایی که در این باکس‌ها قرار می‌گیرند نیازی به آبیاری ندارند. ریختن آب زیاد باعث خراب شدن باکس و گل‌ها می‌شود. برای نگهداری، کمی مرطوب کردن اسفنج زیر گل‌ها کافی است.
  6. مراقب باشید که شی سنگینی روی گل‌ها قرار ندهید. زیرا این کار باعث آسیب رسیدن به آنها و خرد و له شدن گل‌های تازه می‌شود.
  7. در برخی از باکس گل حروف درپوشی وجود دارد که این درپوش قرار است در قسمت پایینی بماند. برای نگهداری نیازی به بستن در گل‌ها نیست.

چگونه باکس گل حروف سفارش دهم؟

برای سفارش یک باکس گل با حروف انگلیسی مد نظر خود کافی است با همکاران ما در بخش روابط عمومی شادی گل به شماره تلفن 09378346151 تماس بگیرید. شادی گل سفارش‌های شما را با قیمتی مناسب و در زمانی کوتاه آماده کرده و ارسال می‌کند. البته لازم به ذکر است که ارسال تنها در تهران امکان‌پذیر است.

در انتخاب گل‌ها و ترکیب گل‌ها می‌توانید به گل مورد علاقه شخص مورد نظر و یا رنگ مورد علاقه او توجه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید

ویژگی‌های باکس‌های شادی گل

شادی گل با همکاری مستقیم با گلخانه‌ها، باکس گل و جعبه گل را با انواع گل آرایی‌های روز را فراهم می‌کند. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های باکس‌های گل شادی گل می‌پردازیم:

  • مهم‌ترین موضوع در خرید گل، تازه و باطراوت بودن آن است. در نتیجه تمامی باکس‌های گل ساخته شده توسط شادی گل، از جمله باکس گل حروف، از گل‌های تازه و باکیفیت هستند. همین موضوع طول عمر آنها را بیشتر می‌کند.
  • ما در شادی گل، سال‌ها سابقه را با متدهای جدید گل‌آرایی ادغام کرده‌ایم تا باکس گل زیبا و مطابق آخرین متدهای طراحی و گل‌آرایی روز دنیا در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.
  • از آنجایی بسیاری از گلفروشی‌ها باکس‌های گل را از قبل آماده می‌کنند، در شادی گل هر باکس گل حروف به سفارش مشتری ساخته می‌شوند تا کیفیت بالاتری داشته باشند و با گل‌های خرید روز ساخته و تهیه شوند.